[huge_it_slider id='1']

Live Support och Email

En Live Support är något som växer stadigt idag online och framförallt på casino världen. I en live support kan du chatta med någon i casinots support direkt via din dator, mobil eller surfplatta, detta är helt klart ett av de snabbaste sätten att kommunicera idag och det är det sättet som växer fortast. I en live support på ett casino sitter mycket kunnig och erfaren personal som svarar på alla dina frågor och med en mycket hög servicenivå. Du skriver din fråga direkt via datorn, mobilen eller surfplattan och supporten ser din fråga direkt och kan omedelbar börja svara på den. Detta är den metoden som mestadels tar bort servicen från den gamla hederliga telefonsupporten, den finns kvar men är mer och mer sällsynt idag. Det går snabbare och enklare att använda sig utav en livechat support än med en telefon. Speciellt med tanke på att man använder mobilen mycket till snabbmeddelanden idag och även de andra mobila enheterna så som surfplattor och iPads.
När det kommer till e-mail support så kan den variera väldigt både till utförandet och även till upplägg och service. Bara själva e-post formuläret kan se annorlunda ut, det kan vara ett mycket enkelt sådant där man bara fyller i namn, e-postadress och meddelande och det kan vara mycket avancerat där man behöva fylla i massor med olika uppgifter, man kan behöva säkerhetsställa att man är människa via olika sätt och man kan behöva klicka sig fram genom olika menyer för att komma till rätt avdelning och så vidare. Det som också kan skilja väldigt mycket är svarstiden alltså tiden det tar från att man skickat mailet till dess att man får ett svar. Det är dock många som utlovar svar inom 24 timmar och det brukar de hålla. Men ibland kan man få svar inom 1 timme och tyvärr på vissa ställen kan det ta flera dagar innan man får svar och ibland inte alls.
Helt klart är att alternativen är många både när det gäller livechat och epost. Språkmässigt, snabbhet och möjligheterna. Det som många satsar väldigt mycket på nu är just livechatten och det hör väl samman en hel del med det växande intresset för live casinot. Men även epost metoden växer ännu och det har också mycket med att göra att man som spelare idag använder sig mycket av sina mobila enheter till internet och inte så mycket till att ringa med och det är just ringandet som har minskat väldigt. Men ska man se till intresset och statistiken så är det just live chatten som är det stora just nu och det är det som växer fortast. Då man även har möjlighet att chatta live medans man spelar och inte bara med kundtjänst utan också med andra spelare och även med dealen har gjort detta till en enorm växande del tillsammans med att man mer och mer kan spela i sina mobila enheter och i stort sett vart som helst. Det ska bli intressant och se hur mycket mera detta kommer att växa.